خارج از گود نشینان پرآوازۀ لیگ 93

خارج از گود نشینان پرآوازۀ لیگ 93

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ سوت بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان از ساعت 17 فردا در شهرهای مختلف کشور به صدا در می آید و این در حالی است که نام های بزرگی از حضور در این دوره از مسابقات جامانده اند.

 

*پرافتخارترین مربی لیگ برتر والیبال ایران خارج از گود

مصطفی کارخانه مربی شاخص والیبال ایران که عنوان موفق ترین مربی لیگ برتر را یدک می کشد در این دوره بیرون گود نشسته است تا مردی که 9 عنوان قهرمانی و 2 نایب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، در لیگ بیست و هشتم جایی نداشته باشد. کارخانه که فصل گذشته با تیم پرستاره باریج اسانس کاشان نتیجه مطلبوبی نگرفت و کار به جایی رسید که هم باریج از تیمداری منصرف شد و هم خودش بدون تیم ماند، این روزها در علی آباد کتول بسر می برد و مشغول استعدادیابی و پرورش علاقمندان به والیبال این منطقه است. جای خالی این مربی پرآوازه در این دوره از مسابقات کاملا به چشم خواهد آمد.

 

*کاله و جای خالی آملی های همیشه پرشور

اما از کاله آمل می توان به عنوان بزرگترین جامانده این دوره از مسابقات یاد کرد. تیمی که در تمام دوران حضورش در لیگ برتر ایران درخشید تا با کسب 2 قهرمانی، یک نایب قهرمانی و 2 عنوان سومی در طول حیات 5 ساله خود در این رقابت ها رکوردی جالب توجه به جا گذاشته باشد. قصه خداحافظی آملی ها با لیگ برتر از جایی شروع شد که مسئولان این باشگاه به بهانه ساخت سالن 10000 هزار نفری آمل تصمیم بر عدم تیمداری و صرف هزینه آن برای تجهیزات ورزشی جدید این باشگاه گرفتند، تصمیمی که شوک بزرگی به علاقمندان این تیم وارد کرد و بدون شک جای خالی کاله و هواداران پرشور مازندارنی در این دوره از مسابقات کاملا حس می شود.

 

*علیرضا نادی از لیگ برتر هم جاماند

در چند ماه گذشته والیبالیست های زیادی با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم کردند، اما خوشبختانه اکثر ستاره های مصدوم والیبال کشورمان از جمله حمزه زرینی ( متین ورامین)، آرش کمالوند ( سایپا البرز) ، محمد محمد کاظم ( نوین کشاورز تهران) و عبد الرضا علیزاده ( شهرداری ارومیه) با بدست آوردن بهبودی نسبی، تیم های باشگاهی خود را انتخاب کردند، تا در این بین تنها علیرضا نادی، کایپتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان و یکی از با سابقه ترین بازیکنان لیگ برتر، پس از عمل جراحی زانوی خود کماکان خانه نشین باشد و مسابقات امسال را از پای گیرنده ها دنبال کند. نادی فصل گذشته در جریان هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر در بازی مقابل نوین کشاورز دچار مصدومیت شد و سرانجام شهریورماه امسال به تیغ جراحان رضایت داد تا حداقل نیم فصل نخست لیگ برتر را خارج از دنیای توپ و تور باشد.

نوشتن دیدگاه


منبع:arefvolleyball 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, ] [ 1:4 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا